Vállalatoknak
Vállalati ügyek intézésében kiemelt szerepet kap a felmerült problémák rövid időn belül történő megoldása. Ezért minden olyan innovatív megoldást meg kell ragadni, amelyekkel a kellemetlen, sorban állós bürokratikus “papírmunka” csökkenthetővé válik.
Milyen feladatok ellátására használhatjuk a modern e-személyit és a hozzá tartozó kártyaolvasót a vállalatok világában?
A vállalati rendszerekbe történő beléptetésre, amelyhez a rendszer a kétfaktoros azonosítás módszerét alkalmazza: a kártya chipjén tárolt adatokat hitelesített módon beolvasva az általánosságban használt felhasználónév és jelszó páros kiegészítéseként vagy ezek kiváltására azonosításként való használata, amely az uniós és hazai jogszabályokban foglalt magas biztonságú megoldásként támogatja a vállalatok informatikai rendszereinek biztonságát.
Dokumentumok hitelesítésére van szüksége a cég belső folyamataiban? Elektronikus aláírással és időbélyegzővel biztonságosabbá, illetéktelen szerkesztések ellen védetté, visszakövethetőbbé tehetjük elkészített dokumentumainkat, ezzel jelentős lépést téve a papírmentes munka felé.
Ügyfélszolgálaton jelentős időt vesz igénybe az ügyfelek adatainak rögzítése? Az eSzemélyi elektronikus funkciói lehetővé teszik, hogy az adatrögzítést automata módon, az okmányból kiolvasva egyszerűsítse a kiszolgálási folyamatot. Emellett az elgépelések és hibák kiszűrését is segíti. Offline módon az okmányon vizuálisan megjelenő adatok olvashatóak ki, ezzel támogatva az ügyfélregisztrációs folyamatokat.
Az Önkormányzati ASP és az EESZT felhasználói számára az eszköz használatával képessé válnak a szolgáltatás használatára az eSzemélyivel.
Technikai paraméterek
-
Kontaktusos interfész (ISO 7816)
-
Elektronnikus azonosítás eSzemélyivel
-
Elektronikus aláírás eSzemélyivel
-
Elektronikus aláírás Biztonságos PIN bevitel
-
USB 2.0 csatlakozó
-
Bluetooth interfész
-
Kijelző mérete
-
Akkumulátor