Vállalatoknak

Vállalati ügyek intézésében kiemelt szerepet kap a felmerült problémák rövid időn belül történő abszolválása. Ezért minden olyan innovatív megoldást meg kell ragadni, amelyekkel a kellemetlen, sorban állós bürokratikus “papírmunka” csökkenthetővé válik.

Milyen feladatok ellátására használhatjuk a modern e-személyit és a hozzá tartozó kártyaolvasót a vállalatok világában?

Az iroda helyiségeibe és a vállalati rendszerekbe történő beléptetésre, amelyhez a rendszer a kétfaktoros azonosítás módszerét alkalmazza: a kártya chipjén tárolt adatokat beolvasva, az azon található ujjynomatot a beléptetéskor frissen beolvasottal összehasonlítva engedi be a munkatársat az irodába, a vállalati rendszerbe. E módszerrel megvalósulhat a munkaidő precíz nyilvántartása is.

Elektronikus aláírással és időbélyegzővel biztonságosabbá, illetéktelen szerkesztések ellen védetté, visszakövethetőbbé tehetjük elkészített dokumentumainkat.

A vállalat működéséhez kapcsolódó adó és egyéb ügyek kezelését is egyszerűsíthetjük. Amelyet az erre kifejlesztett nyomtatványkitöltő program segítségével tehetünk meg.

Egy modern cégmenedzsment a gyors és biztonságos ügyintézés mellett, a környezetkárosító folyamatok mérséklését is kiemelt kérdésként kezeli. Minden olyan lehetőséget megragad, amelyekkel csökkentheti a bolygónkon ejthető sebek mértékét. Ilyen például a kevesebb papír és tinta felhasználása. Ezt az e-ügyintézéssel, elektronikus aláírással, időbélyegzővel valósíthatjuk meg.